fredag 26 september 2008

Så gullig...

Va inne på en gammal väns hemsida nyss som jag ramlade över av nån anleding.
Ja nu va det så här att jag helt plötsligt minns vad en av hennes hundar heter o hon har ett underbart namn o jag tänkte att det ska jag googla på o vips så va jag inne på hennes hemsida. Hon har startat en kennel som det går jätte bra för o hon har underbart fina hundar. Rasen,,, jo, Cairnterrier. Och hunden jag minns lever än vilket gjorde mig glad för hon är en så go hund som jag alltid tyckt mkt om.
Men nu va det inte det, en länk hade hon som jag tittade på o den va ju bara så söt o glädjande, länkar till den för er som vill bli lite glada. www.apelsin.nu/classics/?url=bamse

1 kommentar:

Marianne sa...

Hej Maria! Roligt att se dig i min gästbok! Och roligt att se att du fortfarande är lika hundtokig som jag! Kan ju berätta att Dippen bor hos syrran nu vilket var hennes eget val. Hon har flyttat lite fram och tillbaka efter vad hon själv velat. Man märker tydligt vad hon vill eftersom hon antingen noga undviker att följa med till dörren när man skall gå under vissa perioder för att sedan plötsligt börja ställa sig och nästan be om att bli kopplad. Men nu verkar hon ha landat hos syrran och vilja stanna där (jag tror att det mest beror på att hon älskar syrrans sambo över allt annat).
Så kan det vara i hundvärlden! ;)
Kram
Marianne