tisdag 16 september 2008

Lite låg

Är nog ganska så tagen av det som hände lilla Twixie i fredags, märker att jag har en oro som är ganska så jobbig, vågar inte låta henne springa lös o busa med Katten på samma sätt. Har även satt på henne sele o flexikoppel om utifall hon skulle ramla ner i fler hål, men då kan jag ju lätt fiska upp henne och i flexikopplet får hon ju lite frihet o kan busa runt med sin älskade vän. Jag är inte en älskare av flexikoppel men nu känner jag att det är bra att dom finns. Hoppas att jag kan känna mig trygg på våra promenader så småningom igen. Och hon minns allt att något otrevligt hände där för när vi går förbi så tar hon det väldigt försiktigt där o går inte nära hålet likadant är det med alla brunnar, måste vara lukten som hon minns, för hon luktar väldigt o går inte nära nån brunn.

I lördags fyllde Giselas son 18 år, ett stort GRATTIS till dig Johnny o tack för en trevlig kväll. Ja, jag va bjuden på hans fest o vi hade riktigt trevligt, ett härligt gäng på ca 30 personer va vi o inga skandaler blev det. Jo visst hade jag kameran med men som vanligt blev den liggandes i nåt hörn, typiskt mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er!

Ja vilken hemsk upplevelse med hålet, får gåshud bara man tänker på det!

Nu har det blivit sol här så det är bara att strunta i "måsten" o passa på, en sväng till havet o må bra. Har du sett att vi träffas med hoffe gänget den 27 eller var det 28 sep. igen?

Kram

Anonym sa...

Upplevelsen känns nästan inte sann, men nu har dom iaf kommit o satt för hålet. Men så uselt gjort, dom har lagt en stenplatta över bara, va tusan hjälper det, men har koll på det o ser om dom gör nåt bättre av det idag.