onsdag 3 september 2008

Ångest...

ja nästan på.
Pust o fy, hjälp.... Nu är det bestämt att jag ska gå ut o roa mig, inget konstigt för dom flesta men för mig är de det.
Nu är jag ju ett skogstroll som trivs bäst i mina joggingskor o dito byxor till det.
Men nu ska man pressa ner fötterna i skor modell lite högre o säkert något trånga, hahaha...
Hitta nåt passande till det, jeans funkar nog men åh va trist, sen ska man ju ha nåt på överkroppen oxå,,,hjälp, vad..?
Har rotat i flera dagar nu o kan ju inte hitta nåt snyggt i gömmorna.
men det ger sig väl tids nog, en sak vet jag säkert, jag ska se till att ha riktigt kul.
Ska till en kompis i Kungsbacka o det som är det roligaste av allt är att jag kommer träffa en gammal klasskamrat som jag inte mött sen jag slutade nian, såånt tycker jag är skitkul.
Mer om det kommer sen....
Nu ska jag fortsätta o prova kläder mm...

6 kommentarer:

Bara jag (och några fler)! sa...

Vad roligt du ska ha! /Kram

Anonym sa...

Det hoppas jag verkligen, ska ut med Monica o Madde

Anonym sa...

Har du tänkt att förfesta, möjligen...?

Anonym sa...

Givetvis måste man ju förfesta lite.....

Anonym sa...

Min hosta är mycket bättre nu än när vi pratades i morse. när du kommer på fredag med monstren stannar du en liten stund då? Tänkte vi kunde åka upp till Hulta om det är uppehåll.

Anonym sa...

Självklart tar vi en tur till Hulta om det inte öser ner....