tisdag 9 september 2008

Sömn

Fy vilken morgon, jo visst har jag sovit, vi försov oss dessutom o det brukar jag aldrig göra. Jag verkligen hatar när morgonen blir totalt förstörd för att man inte har hört klockan, inget kaffe i lugn o ro blev det heller, bara att flyga in o väcka Olivia fram med frukost till henne o sen störta iväg till skolan. puh....
Sen har jag städat o är fortfarande inte klar men nu är det hundarnas tur, så ut ett tag med dom o sen bara att fortsätta. Ja nu låter det nästan som att jag har världens skitigaste hem men det har jag inte, det är bara så att jag gör tusen andra saker under tiden som jag städar, fattar inte själv vad jag håller på med. Det jag har fått städat är köket o det har tagit flera timmar, hur är det möjligt undrar jag för mig själv o hur ska jag hinna bli klar innan det är dags o hämta hem ett gäng ungar från skolan,,,jajaj,, bara till att ånga vidare.... Tjingeling........

1 kommentar:

Anonym sa...

hej! jag tror att du har annat för dig ikväll *ler* men vi är några som åker til Lilla Edet BK på deras öppenträning, vi är där vid 18 -18,30 cirka

Ha det bäst