söndag 7 september 2008

Tuff helg...







Fredagen började helsnurrigt, varför utsätter man sig för en del saker ibland.



Började min morgon med att leverera Olivia till skolan, upptäcker att jag glömt hälften hemma, får vända om o hämta det som sen skulle lämnas till hennes pappa. Sen bar det iväg till Älvängen för att lämna hundarna till hundvakten blev sittandes där ett par timmar. Såg att kl flög iväg, skulle ju vägen om bolaget kom jag ju på mitt upp i allt.

Ett stort grattis till Gisela som fyllde år vilket jag nästan glömt bort, men vi firade med tårta, mums...

Hundarna blev glada över att få ses igen o tokade runt ute på gräsmattan, liten ska ju oxå vara med men hon har lärt sig att hålla sig i bakgrunden när grabbarna kör sitt race.

Sen var det bara att rusa hem o in i duschen för att sen ratta bilen till Fjärås. Ja då kom jag på att jag glömt att lämna sakerna till Olivias pappa, ringde han o snabbt som ögat dit o fick slängt in det där.



Ja nu skulle vi minsann ut o göra Kungsbacka osäker.

Träffade två klasskamrater som jag inte sett sen vi gick ur nian så lite nervöst va det allt.
Men så kul o träffa dom, tyvärr så är väl inte krogen det bästa stället o ses på efter så lång tid men jaja, det gick ju det med. Att se dom va ju som igår, dom såg precis ut som när vi gick i skolan, så jättefina. Hoppas vi ses snart igen o då under andra förhållanden.



Vi hade en kanon kul kväll även om det nu blev lite mkt alkohol men va tusan sånt händer.Stället vi var på kan jag rekomendera alla att gå till, trevliga människor o mysig miljö.
Var vi va..? jo vi va på Esters i Kungsbacka o där är det tydligen 30+ en gång i månaden.


Vaknade pigg o allert (hmmm) dagen efter o tog min bil, nu ska hundar hämtas hem o sen va det sängen som gällde för min del hade jag tänkt.
Ja då ringer vännen Robert o kollar läget, ja han fick lite info om kvällen o gullig som han är erbjuder han sig att komma o laga middag till mig, dom som känner mig vet att jag hatar o laga mat.... Så han dyker upp hemma med värsta matkassen o ställer sig o lagar den godaste middagen jag ätit på länge, så gott o få bli bortskämd ibland, händer väl aldrig att man kan få ligga på sängen o bara göra inget o lyssna på när någon grejar i köket...


Ja, jag har verkligen haft en toppen helg, men så trött jag har varit.

Som vanligt har man ju tänkt att man ska ta massa bilder men det blev ju inte gjort, jo, nån o dom ser ni ju hur dom blev...



Inga kommentarer: