torsdag 25 september 2008

Nakenbadare


Ja nu när vi sitter där i solen o mår absolut bäst så kommer det 2 damer gåendes med sina rollatorer el ska vi kalla det rullatorer, ja skit i vilket. Damerna klär av sig spritt nakna virar handuken om sig o travar ner till vattnet, ja nu travade dom ju inte direkt men lunkade då, jaja, stapplade o ja dom går banne mig i o tar sig ett dopp, så underbara damer.
Nu är ju inte detta nog, när dom badat klart så stapplar dom tbx till sin bänk o sätter sig där med handukarna runt det som engång va en midja. Gissa va dom gör...????
Jo, dom korkar upp en flaska vitt o en påse färska räkor, där sitter dom o har det så bra två äldre människor bara kan ha det på ålderns höst.
Ja nu kunde jag ju inte låta bli o smyga fram kameran o ta ett kort när dom är på väg i plurret, men jag har ritat över huvudet på dom så jag hoppas de e ok att lägga in den bilden, jag gillar verkligen dessa damer. O hoppas att jag får möta dom fler ggr. Dom gjorde verkligen vår dag till en dag att fundera på ens egen ålderdom o så som dom har det ska jag o gisela se till att vi får ha det.
När vi gick hemåt så stannade vi till hos damerna o berättade hur härligt vi tyckte det va o dom skrattade o hade varit så oroliga att dom skulle skrämma vettet ur OSS när dom klev i nakna. Nä nä nä, vi verkligen njöt av det vi fick se.
Dom fulländade vår härliga dag...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Som sagt...ljuvliga damer!

Anonym sa...

Så underbart härliga,,,som sagt

Bara jag (och några fler)! sa...

Vin och räkor och nakenbad, de vet hur man ska njuta!!

Anonym sa...

Är det skillnad på vin o räkor som två frodiga tanter Avnjuter efter ett nakenbad Och två gubbar som dricker stark öl och delar på en burk bullens pilsnerkorv efter samma typ av bad ?

En Tanke som slog mig.

Anonym sa...

Haha, nej det e ingen skillnad, samma njutning kan jag tänka mig.