torsdag 25 september 2008

Sommar ute




Idag bestämde jag o Gisela som har Linus att vi skulle åka ut till Arödsbadet o sola heeeela denna underbara sen hm sommardag. Hundarna blev som vanligt glada att ses, det va ju ett tag sen nu. Yeros är den som brukar vara en pina för stackars snälla Linus men idag va det Linus som va en pina för Yeros, hahaha, kan han gott ha tyckte jag. Misstänker att det kan vara så att Yeros börjar o bli lite vuxen o att Linus nu tycker att han ska sättas på plats, va vet jag. Den lilla argbiggan skulle så klart springa runt benen på killarna o givetvis blir hon trampad på ett antal ggr, morr,,,att hon aldrig ger sig när hon nu borde veta att dom skiter fullständigt i om hon är i vägen när dom kommer rusandes. Efter att dom lekt klart så sitter dom så fint o blickar ut över havet, man undrar vad dom tänker på..!
Jag hade tagit på mig badkläder för visst skulle jag ta mig årets sista dopp, men nääää, det va alltför kallt. Men det fanns ett annat par som badade o det ska jag berätta om lite senare, nu måste jag göra lite annat här.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Våra vovvar är så söta...även bakifrån...*s* //Gisela

Anonym sa...

Ska bli väldigt kul att se bilderna på "våra" underbara (!) damer. //Gisela

Anonym sa...

ja just, det hade jag ju glömt nu,,,kommer....