fredag 21 november 2008

Nivea















Att klaga på en produkt som jag köpt är inte min grej riktigt, men nu har jag gjort det o kommer nog att fortsätta om jag inte är nöjd.
Nu är jag inte den sminkade typen men när jag sminkar mig så vill jag gärna att sminket sitter kvar.
Så jag provade en mascara från Nivea som ska sitta i 24 timmar o jösses den sitter verkligen o den sitter så bra att den inte går att få bort, jag provade nog allt möjligt o till slut köpte jag Niveas eye make up remover o nu tänkte jag att det ska gå att få bort utan att gnugga sönder ögonen.
Nej inte ens med deras egen borttagning fick jag bort skiten, jo lite lossnade men värst va att det brännde som eld istället i och på ögonen.
Fick nog o skickade ett mail till Nivea o frågade hur sjutton jag ska få bort det på ett bra sätt.
Fick ett mycket revligt mail tbx samma dag om att dom skickar mig några pads o önskar mig lycka till.
Har nu hämtat mitt pkt o det va större än jag trodde. En burk med ögonborttagnings pads o en liten väska med olika små prover i.
Detta tycker jag va mkt trevligt av Nivea att skicka ut o att dom läste mailet samma dag o skickade produkterna va absolut inget jag hade räknat med.
Så man ska kanske klaga på mer när man inte är nöjd, det kan ju löna sig.

Inga kommentarer: