onsdag 19 november 2008

Detta förba..... regnet

Ja som tur är tog jag min halv mil i morse så lite har man ju fått rört på sig.
Sen kommer det igen,,,ja, regnet regn o regn o jag e så trött på det nu.
Det är inte kul när man har hund, ett jävla torkande rent ut sagt.

Nu har jag stora funderingar på att flytta, ja igen o denna gången får banne mig lasset gå till ett varmt land, där jag kan gå i linne o kjol dygnet runt.
Mmmm vilken härlig tanke att bara lämna detta regniga hål man bor i, ja så får det bli. När olivia är klar med skola o har skaffat sig ett bra jobb, då flyttar jag.

Under tiden kan man ju göra vad jag gjort nu, spelar musik så högt det går o dansar runt som en tok med hundarna stirrandes på mig som om att jag blivit helt galen...
Men attans va sommarmusik får en pigg, bara den goa drinken med is i som saknas, och mm solen o värmen, väntar med drinken o dansar vidare i väntan på sommar...


Jaja, nu till verkligheten o lite härliga snöbilder får puttas in här så vi inte glömmer dom härliga vinterdagarna som faktiskt kan förekomma mellan regnets framfart.

Inga kommentarer: