torsdag 20 november 2008

Kaffesump

Ja idag har jag fortsatt med min träning, jo jag tränar...
Jag vill tacka goa rara Kalle för att det är han som fått mig motiverad till att börja jogga. Varför just han av alla människor har jag faktiskt ingen som helst aningom men det funkar.
Det jag är mest förvånad över är att det går precis så fort som han sa om man bara är motiverad o har ett bra schema.
Ja nu har jag ju inget schema då men jag gör det jag orkar o lite till o känner att man orkar ju det dubbla nästa dag o det är possitivt.
Bättre är att röksuget försvinner automatiskt när man är en sån hurtbulle som jag.


Och nu till kaffesumpen:
Jag läste i en tidning att kändisarna skrubbar sig med kaffesump, ja dom tvättar ju håret med hästschampoo oxå för den delen, men åter till sumpen.
Jag tog med mig kaffesumpen in i duschen o skrubbade mig med den o resultatet är helt underbart.
Man får en så babymjuk kropp o en sån energi att jag inte tror det är sant.
Så dagens tips om en utmärkt peeling samt bodylotion, ja just det för man behöver inte smörja in kroppen efteråt för sumpen är ju i sig själv riktigt mjukgörande.
Testa själva o skriv gärna en kommentar om det sen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Joggar du? Vad du är duktig. detta med kaffe sumen...får man en fin "solbränna" på köpet? /Åsa

Anonym sa...

Fin solbränna nej tyvärr, men under tiden man håller på har man ju en ganska så nice färg o ja hela duschen oxå för den delen....

Anonym sa...

Jag trot inte att jag provar.