fredag 14 november 2008

Grått o trist

Ja inte händer det så mycket just nu, att skriva här känns nästan..!
Men iaf så har jag gjort en liten resa till Borås, trevligt sällskap o jättegod mat o ja det va just en trevlig stund o inte mkt mer o skriva om det.

Den lilla huggormen jag har löper o det är ju kul för Yeros mindre roligt för mig.
Han är riktigt duktig ändå men ganska så flippad när vi ska träna så jag får väl ta en liten paus med det.

Om en stund får jag besök o nu ska jag ge mig in på den där matlagningen igen som jag tycker sååå mycket om. Jo då, det blir nötkött igen, skam den som ger sig.
Ryggbiff heter det bestämt det jag hitta i frysen...Vi får väl se hur det blir med detta.
Men jag har en plan, givetvis så väntar jag ju till min gäst kommer o då överlåter jag biffbitarna till min gäst mot att jag kan vara riktigt trevlig under tiden.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vem är denna gäst? Hoppas att köttet blir bra. Kram

Anonym sa...

Vem frågar..?

Anonym sa...

Tjorven frågar....

Anonym sa...

Köttet blev kanon bra, ryggbiff e min melodi...