torsdag 27 november 2008

Dag 4...

Än går det riktigt bra utan cigaretter, men det är märkligt vilka tankar man får.
En tanke som tränger sig på hela tiden är att jag längtar till Fredag.
Ja på Fredag ska det bli fest, vadå fest... Jo i mitt huvud är det fest o då ska jag minsann få röka. Hm... Jag ska inte på fest, men ändå kommer den tanken hela tiden o den är verklig. Visst är det konstigt.
Nåt annat som sker är att jag kan sitta o lukta o känna lukten av cigarettrök o då mår jag faktiskt illa. Cigarettrökslukten har jag alltid tyckt väldigt illa om o nu mår jag verkligen illa bara jag tänker på den lukten.
Jag luktar på mina händer, mitt hår o mina kläder, men ingen lukt där....
Åh,,, va det är skönt att inte röka o känna den äckliga lukten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det HÄRLIGT att vara rökfri?

Anonym sa...

Ja visst är det. Särskilt nu när jag kramade min dotter go natt o hon säger va gott du luktar mamma..!

Anonym sa...

Åh, vad du är duktig...jag blir ju riktigt stolt över dig !

Jag skall sniffa på dig nästa gång vi ses :-)