söndag 23 november 2008

Nedräkning

Ja nu har jag börjat min nedräkning, i kväll tar jag min sista cigg, hahaha,,, tänker ni nog nu, kommer hon inte att klara.
Jo då, det kommer hon visst det.
Jag har länge o väl planerat in mitt sluta röka projekt. Och har nu kommit till den punkten att jag är färdig med den skiten.
Och varför just idag kan man ju undra, o det finns ingen som helst orsak el nåt till varför det blir idag, det är bara så.
Och min träning kommer jag att utöka med ett yoga pass dom dagarna jag inte springer.
Igår vilade jag men har tagit min runda idag, passade på när Olivia va på sin gymnastik, hon tränar i 2 tim o då kan ju jag vara ute o gå/jogga under den tiden.
Så det blev 1.45 tim idag o jag är riktigt nöjd.
Usch nu kom en tanke farandes, vad ska jag göra när jag inte har min kära cigarett, tänk va mkt tid som blir över...
Såna tankar måste jagas bort , låter jag dom tränga sig in så kommer det ju inte att gå.
Nej, nu ska jag damma tror jag, ser lite dammigt ut när solen lyser in, som belöning efter det,,,en cigg....ja, jag har 2 st kvar o dom ska jag banne mig se till att förbruka.

Inga kommentarer: