måndag 14 september 2009

Är jag klok..?

Idag har jag sökt ett jobb, ett nytt jobb för jobb har jag ju men jag vill inte vara på mitt jobb mer.

Men frågan är om jag är riktigt klok, tror jag att jag är 15 år igen el vad!
Ok, jag skrev ett fint litet mail om mig själv och mina erfarenheter ang. det jobbet jag sökte och tyckte själv att jag låter som den absolut bästa att anställa.

Men grejen är ju den att det som jobbet kräver har jag ALDRIG sysslat med men va tusan jag får väl se till att lära mig snabbt som blixten om jag nu skulle få chansen att testa på detta.
Frågan är, kan jag det? Givetvis säger jag till mig själv, lätt som en plätt.
Vad jag har sökt berättar jag om jag får komma på en intervju. Hahahaaa

Sen kan man ju undra varför jag sökte det.
Jo, jag vill ha det jobbet för jag tycker att jag är utmärkt bra för det.

1 kommentar:

Bettan sa...

Hmmm, nu blir jag ju jattenyfiken.
Hur ska jag kunna halla mig?!

Ja, ha en bra dag sa lange

//Kram Jenny