torsdag 20 maj 2010

Syrran är på besök.

Jag vet att jag inte är någon bloggare men idag ska jag skriva lite. Har väl vaknat nu efter vinter vilan antar jag för jag har börjat att bli lite aktiv igen. Har tagit mig i kragen o varit i väg och ridit lite. Ja efter att inte suttit på hästryggen på snart 2 år så är det ju på tiden. Men att börja barbacka kanske inte va en toppen idé men jag vet att jag lever. Träningsvärk och skavsår har jag fått men skam den som ger sig bara att fortsätta och nu är kroppen härdad... Min hunds uppfödare har ett gäng valpar som man får passa på att peta lite på när man ändå är där, kort har jag försökt att få till oxå med blandade resultat.
Sen har vi väl det som allt ska handla om egentligen, ja va då allt, så mycket finns ju inte att säga än. Men Yeros syster Yahma bor kvar hemma så jag frågade om inte hon kunde få sova över hos brorsan ett par dagar och det va en bra idé tyckte Britt. Ja här är hon nu och ska följa med oss på våra äventyr, hoppas att hon kommer tycka det är kul. Återkommer med bilder om det. Håll till godo med det som jag fångat på bild sålänge.

Yahma är precis som sin bror i sitt sätt, helt underbar men en riktig retsticka.

Inga kommentarer: