onsdag 5 augusti 2009

ADHD

Att ha Adhd,,,någon som vet hur det är när man i vuxen ålder får reda på att man har Adhd?
Jag har som mina vänner vet genomgått en omfattande utredning om varför jag mår som jag mår o varför jag gör saker som inte är ett dugg genom tänkta.
Har nu fått svaret o tydligen har jag Adhd o ska få behandling för det.
Orolig är jag för hur jag kommer att bli, kommer jag ändra mitt beteende el vad är det som sker...
Någon som vet o har erfarenhet, snälla dela med er till mig.
Många människor har jag sårat på vägen pga av mitt beteende o jag svänger fortare än fan hinner blinka i allt jag tar mig för.
Det som är helt fantastiskt en sekunden kan helt plötsligt bli nåt jag flyr ifrån.
Vad som utlöser det har jag ingen aningom men att det är frustrerande för mig det är nåt jag vet.
Tyvärr är det svårt för andra att förstå hur o varför jag reagerar som jag gör, ja jag förstår det inte själv.
Just nu har jag ett huvud som allt bara snurrar i och jag har noll fokus på min vardag, vill bara bli lämnad ifred orkar inte med att folk ifrågar sätter det jag gör för stunden o mkt har jag gjort det sista.
Jag hoppas bara att när jag får den behandlingen som jag nu väntar på är att allt blir bättre.
Att jag blir mer koncentrerad o framför allt lugnare i allt jag gör.
Just nu el ja inte bara nu utan sålänge jag kan minnas måste allt gå i 190 som jag gör o går det inte i min takt så hittar jag nåt annat på vägen som går lite fortare.
Avslutar inget som jag tar mig för o det är riktigt illa för mig.
Varför skriver jag ner detta här kan man ju undra men nu kände jag för att få ur mig lite skit bara.
En underbar dag idag o vi ska nog ta en tur till sjön o bada. Tjolahopp...

Inga kommentarer: