tisdag 21 juli 2009

Sådan matte sådan hund...

Jag vet är ju fullständigt kass på att blogga.
Jag har egentligen hur mkt som helst att skriva men det är inte alltid man är på humör.
Mycket har hänt o det vet ju ni som läser min systers blogg, finns på sidan här.
Justme är min syster.
Bråttom har jag ju för jämnan o då kan det hända saker, backade med full fart in en i en stolpe o nu kör jag omkring utan bakruta, jo den ska fixas när jag har TID...
Mamma har fyllt år och det blev en trevlig liten fest för henne o sen har det hänt nåt fruktansvärt tråkigt oxå, så begravning kommer det att bli i nästa vecka, mer vill jag inte orda om det för stunden.
Men det va ju inte det jag skulle skriva om.
Skulle bara visa en bild på mig o min hund som säger en hel del om uttrycket Sådan herre sådan hund...

Inga kommentarer: