söndag 26 juli 2009

Kaniner


Vi har fått en liten kanin av en vän som tröttnat på den, och idag har vi lånat en hane för vi tänkte att vi skulle ha lite kaninbebisar.
Hon vi har fått är så rädd o Olivia vill gärna ha en som hon kan pyssla med o sen kan det ju vara bra om dom är två så dom har varandra, ja kaninerna alltså.
Så nu gick jag bort till en granne som har en hane o frågade om vi kunde få låna han ett tag, visst inga problem.
Ja det man har hört om att ...... som kaniner stämmer verkligen.
På 20 min har dom ja gjort det 21 ggr som jag har sett men nu bar jag till baka den stackars hanen för min blev ju tokig o höll på med han, tydligen var hon inte nöjd...
Så jag tyckte lite synd om han. Men roligt har jag o barnen haft när vi har tittat på dom.
Lite snälla bilder tog jag.
Ja blir det några ungar här så får den som vill ha komma o välja ut någon för dom ska vi inte behålla.

Inga kommentarer: