måndag 1 februari 2010

Djur i vila

Dagarna går upp och ner hela tiden, mycket händer i mitt liv som jag inte vill dela med mig av för stunden.
Man kan ju ta massa kort på hundarna i snön men nää, inte jag.
Jag tog lite på dom inne iaf.
Lilla söta Lars kom på besök och mina katter är så snälla, dom accepterar alla djur som kommer hit och det ju skönt det.

Twixie som alltid sov på Yeros när hon var liten har inte slutat med och han verkar gilla att hon ligger på han o sover.

Och sen har vi Muffins ögon som av nån anledning alltid blir lysande blå när man tar kort på henne, lite kul tycker jag.
Ja och våran älskade katt med det fantasilösa namnet Katten som oxå gillar att sova med Yeros.
En samling snälla och lyckliga djur tror jag bestämt att jag har.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, ja där står Lars också...och trivs =)

Bettan sa...

Ah! Vad mysigt de ser ut att ha. Du har inte vagarna forbi eller sa? Ja fageln behover ju vingklippas igen. Suck! Hoppas ni inte har snoat in. Kram Kusin vitamin

Maria sa...

Haha, snön går mig till knäna när jag är ute med hunden. Bara o klippa till pippin ju, hehe. Men jooo, jag vill komma till er igen. Kram