måndag 16 februari 2009

En promenad





Inte händer det så mkt just nu. Men jag älskar vädret vi har nu, hundarna är torra o rena när vi kommer in från skogspromenaderna o det är så underbart.
Yeros har jag lina på när vi går nu eftersom han är tokig på att jaga vilt men med linan är han toppen o ha att göra med.
I torsdags när vi gick så hade jag med bollen o kastade den lite hit o dit o vips så ligger jag på marken o skriker av smärta. Klumpig fan som jag är så hade linan lyckats o sno sig runt benet på mig o när jag skickar iväg bollen så kan ni ju tänka er med vilken fart jag åkte. Stackars Yeros blev det tvär stopp för o det va ju tur att han inte skadade sig. Värre blev det med min fot, fick uppsöka läkaren på fredag som i sin tur skickade mig till röntgen. Men betong skelett som jag har så va det ingen fara med min fot. Ont har jag men inte värre än så.
Bilder tog jag idag, upptäckte att vi kan vara på dammen nu när det är fruset o träna o dessutom perfekt o kasta bollen där, finns inga träd som den kan fastna i vilket händer hela tiden för oss.
Men bilderna är usla som vanligt.

Inga kommentarer: